Wish I can Keep You Longer......=)

20/02/2010......
Aku sekali lagi berjumpa dia..kalau ikutkan xnak jumpa die tp sbb dah terbeli hadiah besday kat dia baik bg jer kebetulan cuti nih.. nk pos hadiah tu kecik sangat nnti hilang lak.=p hehehe.....nasib baik dia nk jumpa aku..He does not change at all..I like everything about him...(haa, da start dh...hahaha...sory)Seronok sangat leh jumpa dia,borak-borak walaupun aku mcm biasa la mesti mcm tiba-tiba xtau nak ckp pe dengan die..geram dgn diri sendiri..Byk nk tanya tp xkuar ler...Tp aku da gak la borak xder la senyap jer.... tp bila duk sedap borak kakak aku nak balik lak..huhuhu... Rasa berat hati lak masa tue nk berpisah...huhuhuu... tak tau lagi bila leh jumpa die.. maybe time die kawen kot bwu leh jumpe die lg....=(.. kalau da jodoh jumpe la kan...=)... Hepi sangat sebenarnya dapat jumpa dia....=)..Masa borak dgn die dapat tgk die punye determination nk score sem ni,n nk belajar bahasa mandarin supaya senang nk cri keje nnti.. sampai aku pun jd semangat gak nk score sem ni.. tp jup jer yg semangat tuh,pastu dh makin turun dh dah..ches..geram tol lar..waahahaaha

Pasal hadiah tu sebenarnya xplan pun nak bg die..tp bila pegi sub ari tu tgk key chain menarik laa...n terpikir nk bg kat die,kebetulan lak nk cuti midsem, die lak mmg da kat kelantan. mmg cun sangat lar, sbb tuh yg terus tempah key chain tue.... tak tau la die suka ke x.. but i hope he likes it... aku hanya ikhlas memberi mcm dan aku xder niat pape di sebalik tue..mcm bagi hadiah kat kawan lar kan... seronok bila tgk kawan kita excited dapat hadiah dari kita...

Aku mmg mcm suka bagi hadiah kat kawan2x aku,sbb aku rasa dgn cara tu aku appreciate dorang yg pernah tolong aku selama nih..Sbb nk cakap depan2x mmg xreti..huhuu... segan..=p... yg wat aku sakit n terasa ati tuh mintak maaf lar ..xleh nk bg...huhuuhu.. Tp tue lar aku ni xda duit byk kn,da yg aku leh bg da gak yg aku xleh nk bg...kalau aku da duit lebih mmg aku bg jer..huhu...

I am hoping for da best.....=)

Comments

Popular Posts